X
فهرست مطالب خدمات
  • پرسش های متداول
    شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۴۰

    پرسش های متداول

  • راهنمای سریع ارباب رجوع
    شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۲۳

    راهنمای سریع ارباب رجوع

  • شناسنامه خدمات سازمان به همراه راهنمای خدمات
    سه شنبه, ۰۸ فروردین ۱۳۹۶ ۰۴:۰۵

    شناسنامه خدمات سازمان به همراه راهنمای خدمات

  • خدمات g2c
    چهارشنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷

    خدمات g2c

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات g2g
    چهارشنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶

    خدمات g2g

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • میز خدمت الکترونیک
    چهارشنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵

    میز خدمت الکترونیک

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • فرمها و فرآیندهای سازمانی
    چهارشنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴

    فرمها و فرآیندهای سازمانی

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات مرتبط با رونق تولید - جهش تولید
    چهارشنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴

    خدمات مرتبط با رونق تولید - جهش تولید

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات مرتبط با رونق تولید - جهش
    چهارشنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳

    خدمات مرتبط با رونق تولید - جهش

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

No Cache
Generate time: 2.8929166793823
Query time: 2.263134320577